web 2.0

پیامکهای خود برای روز لر را به لرنامه ارسال کنید.

۱۳۸۹/۰۴/۰۵


22 تیرماه «روز همبستگی مردم لر برای ایران اسلامی» نزدیک است. اگر مقداری خلاقیت و همت به خرج دهیم می توانیم با برخی فعالیتهای جمعی، ارزان و مؤثر قدمی در گرامیداشت فرهنگ، هویت و خدمات مردم لر به ایران و اسلام برداریم... می توانیم یک جشنواره اس ام اسی داشته باشیم. اگر 50 نفر از خود ما فعالان لر در شبکه اینترنت هر کدام فقط 5 نفر را جذب کنیم که فقط مبلغ یکهزار تومان برای این حرکت خودجوش هزینه کنند، با توجه به قیمت ده تومانی ارسال پیامک در شبکه همراه ایرانسل، هر کدام می توانند برای 100 نفر پیامک تبریک بفرستند. لرنامه با شماره ۰۹۳۸۲۷۹۵۴۳۱پیامکهای برگزیده شما را -با نام خود فرستندگان، در صورتی که ابتدای پیامک نام خود را بنویسید- هر چند روز یکبار در سایت منتشر می کند. 

--------------------------------------------------
22 تیرماه «روز همبستگی مردم لر برای ایران اسلامی» نزدیک است. در شرایط کنونی بعید است امکان برگزاری همایش، سخنرانی و گردهمایی در راستای گرامیداشت این روز و در جهت تحکیم همبستگی مردم لر فراهم شود، اما اگر مقداری خلاقیت و همت به خرج دهیم می توانیم با برخی فعالیتهای جمعی، ارزان و مؤثر قدمی در گرامیداشت فرهنگ، هویت و خدمات مردم لر به ایران و اسلام برداریم.

اگر هر کدام از ما حلقه ای از دوستان نزدیک خود تشکیل دهد که فقط از ابزار موبایل و اس ام اس استفاده کنند می توانیم یک جشنواره اس ام اسی داشته باشیم. اگر 50 نفر از خود ما فعالان لر در شبکه اینترنت هر کدام فقط 5 نفر را جذب کنیم که فقط مبلغ یکهزار تومان برای این حرکت خودجوش هزینه کنند، با توجه به قیمت ده تومانی ارسال پیامک در شبکه همراه ایرانسل، هر کدام می توانند برای 100 نفر پیامک تبریک بفرستند.

این کار را از روز 21 تیرماه (روز قبل از روز لر) آغاز خواهیم کرد.

به عبارتی 50 ضربدر 5 ضربدر 100 مجموعا 25 هزار پیامک که با اضافه کردن 100 پیامک ارسالی توسط هر کداماز خود ما پنجاه وبلاگ نویس می شود 30 هزار پیامک.

به این طریق پیام روز لر به 30 هزارنفر رسیده است، درحالیکه هر نفر فقط هزارتومان شارژ موبایل خرج کرده است. البته به فرض اینکه دریافت کنندگان پیام آن را به دیگران ارسال نکنند! اگر پیامکهای خوب و جذابی خلق کنیم قطعا گیرندگان نیز دوباره آن را به کسان دیگری ارسال می کنند.

خبرگزاری پیامکی لرنامه برای کمک به رونق گرفتن این فعالیت اعلام آمادگی می کند. اس ام اس های پیشنهادی خود برای گرامیداشت روز لر را به شماره ۰۹۳۸۲۷۹۵۴۳۱ ارسال کنید پیشنهاد می کنم اس ام اس به زبان و لهجه خودتان (اهل هر نقطه سرزمین لرنشین و ایران که هستید) و یا به زبانهای فارسی، انگلیسی و.. بفرستید.

لرنامه پیامکهای دریافت شده را -با نام خود فرستندگان، در صورتی که ابتدای پیامک نام خود را بنویسید- هر چند روز یکبار در سایت منتشر می کند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

از اينكه در لرنامه نظر مي دهيد متشكریم کوشیده ایم نظردهی را تا حدامکان ساده و آسان کنیم