web 2.0

تشكر كارگران كارخانه فارسيت دورود از نشريات استان لرستان

۱۳۸۹/۰۳/۲۴

تعدادي از كارگران اخراج شده كه برخي نيز به كار برگشته اند، از نشريات استان لرستان كه با درج اخبار اعتراض اين كارگران آنها را در پيگيري خواسته هايشان حمايت نمودند، تشكر كردند. اگرچه شهرستان دورود نشريه مستقل ندارد و نشريات ضميمه كيهان و جام جم و... هيچكدام به اين خبر مهم اشاره نكردند، اما برخي از نشريات استان از جمله هفته نامه هاي سيمره، تبلور انديشه و شهاب آسماني در انعكاس اين خبر به خوبي ايفاي نقش كردند.  

ابتدا هفته نامه سيمره با چاپ گزارش لرنا اين خبر را به خوبي انعكاس داد. هفته نامه تبلور انديشه نيز گزارش مبسوطي در اين زمينه تهيه و منتشر نمود. هفته نامه شهاب آسماني نيز با تهيه گزارشي ديگر اين خبر را تيتر اول شماره 50 اين نشريه نمود.
اعتراضات كارگران اخراج شده و حمايت نشريات و وبلاگهاي استان نتيجه داد و تعدادي از كارگران به كار برگشتند. با توجه به اينكه امسال كارخانه فارسيت دورود بيشترين سود را داده است و به گفته مدير عامل اين كارخانه به عنوان واحد نمونه انتخاب شده است، اخراج كارگران توجيه منطقي نداشت و كارگران اخراج شده روي اين موضوع تاكيد داشتند. هنوز بيشتر از كارگران همچنان اخراجي هستند و دعوت بكار نشده اند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

از اينكه در لرنامه نظر مي دهيد متشكریم کوشیده ایم نظردهی را تا حدامکان ساده و آسان کنیم